🍀 Distriktsläger hösten 2026 - en riktigt härlig helg tillsammans!🍀
Kom och var med på distriktslägret den 4-6 september. Under lägret kommer vi att göra en massa roliga saker såsom att bada, göra små utmaningar, laga mat, spela volleyboll och ha en mysig stund vid lägerelden! 🔥
📅 När? Fredag 4/9 – Söndag 6/9
⏰ Tid? Fredag ca 17:00 – Söndag ca 16.00
🏕️ Vart? Adelsö, Ekerö
🍀För vem? Lägret är för medlemmar 14-17 år
🪙 Deltagaravgift? 200 kr
🚌 Ta dig dit? Vi ordnar med transport till och från Brommaplan + Slagsta. Du kan även ta dig själv till lägerplatsen. Mer om transport kommer efter anmälan.
⛺ Hur bor vi? Vi bor i tält. Vi har tält, du tar själv med liggunderlag + sovsäck (säg till om du saknar egna!)
💼 Vad ska jag packa? Kläder för både bad och kyligt väder, tandborste och tandkräm, sovsäck och liggunderlag, och kanske något snacks du vill bjuda på.
🍽️ Mat? Vi ordnar med mat, mellis och kvällssnacks som vi förbereder tillsammans. Glöm inte anmäla allergier.
🖐️ Vilka är lägerledare? Emelie från Björklunds Hage 4H, Nenna från Riddersviks 4H, Bella från Hågelby 4H och Denice från Riddersviks 4H
✨ Ny till läger? Kul! Det här lägret är både för nya och vana lägeråkare och 4H-are. Känns det nervöst att åka själv får du gärna bjuda med en kompis - se bara till att de gör en egen anmälan.
Kontakt: stockholm@4h.se